april 2014

Til ettertanke

Ballangen - Ofotens perle

Ballangener en naturperle av de sjeldne og en flott plass for turopplevelser.Flotte fjell,vakre Efjord, og mange gode fiskevann gjør at jeg ofte drar "hjem" for å dra på tur. Jeg har hatt mange fi...

Mammut kompakt 3-sesong (ny utgave 2014)

Mammut har kommet med ny utgave av den prisbelønte soveposen kompakt 3-sesong. Jeg har vært så heldig at jeg har fått testet den nye modellen, og har testet den både sommer, høst, vinter, og vår. ...

Kveldstur i Efjorden

Første dagen med skikkelig godvær denne påsken fikk vi 1.påskedag. Vi var invitert i dåp på dagen, så vi måtte bruke kvelden til tur. Jeg, Nora, og min kjære mor tok turen til Efjorden og tok o...

Isfisketur og fjelltur.

Langfredag brukte vi til både isfiske og fjelltur. Først var vi på isfisketur på forsavannet. Der ble det 3 flotte røyer. Deretter ble det en vindfull fjelltur til varden på kufjellet. Men selv om ...

Tur til Leirpollvatnet

I dag dro vi på tur til Leirpollvatnet i Efjorden. Der ble det isfiske, båling og andre flotte turopplevelser.

Joggetur med Nora

Jeg og Nora startet påskeferien med en joggetur i området der jeg vokste opp. Det ble en fin joggetur i flotte omgivelser.

Fin dag på Tromsø Villmarkssenter

Jeg og Nora var i helga på besøk på Tromsø Villmarkssenter og hadde en fin dag der. I strålende påskevær fikk vi sett et imponerende anlegg som blant annet inneholder flere lavvoer, konferansebygg...

Skidag på jobb

Onsdag hadde vi skidag på Tromsø Maritime skole. Dagen ble tilbrakt i bakkene til Tromsø alpinsenter. Med strålende sol fra skyfri himmel ble det en super dag både for lærere og elever.

Fjelltur i Spania

Denne uka var jeg i Albir i Spania og fikk tatt noen turer på noen små fjelltopper. Det var godt oppmerkede stier og veldig fint å gå der. Utsikten på toppen var også flott. Her er noen bilder: