august 2012

Raga nasjonalpark dag 5

Denne dagen våknet vi til et forferdelig vær. Det blåste og regnet kraftig, og tåken lå tett over fjellene så langt øye kunne se. Vi bestemte oss for å bare ta det rolig og se ann været. Hvis været...

Oppsummering dag 4 i Rago nasjonalpark

En liten oppsummering inne fra Ragohytta

Rago nasjonalpark dag 4

Vi våknet denne dagen til et deilig vær. Det var kaldt og blåste litt, men det var ikke nedbør og vinden og temperaturen holdt insektene borte, så vi var veldig fornøyd. Frokosten og morrakaffen to...

Mammut Aconcagua fleecegenser

Denne genseren er blitt et av mine favorittplagg både til tur og hverdags.Den er laget i elastisk fleece noe som gir optimal bevegelsesfrihet,og snittet gjør at genseren sitter veldig godt på kropp...

Oppsummering dag 3 i Rago nasjonalpark

Ei litt mørkoppsummering av dag 3 i Rago nasjonalpark.

Rago Nasjonalpark dag 3

Denne morgenen våknet jeg tidlig, og siden turkameraten fortsatt sov som en stein, bestemte jeg meg for å ta en tur langs vannet og prøve å lure røya. Jeg tok med meg slukboksen og stanga og gikk l...

Oppsummering dag 2 i Rago

Etter ei flaske whiskey oppsummerer vi dag 2 i Rago:)

Middagslaging dag 2 Rago

Vi lager røkt elgkjøtt til middag:)

Rago nasjonalpark dag 2

Vi sov vel og lenge første natta på turen. Dagen før hadde vært tung og lang, så vi trengte nok godt med hvile. Planen for denne dagen var i utgangspunktet å gå til Ragohytta, men under frokosten,...

Ferien er over

Da var ferien over og man er tilbake i virkeligheten. Har ikke fått skrevet så mye på bloggen i ferien grunnet at jeg ikke har hatt tilgang til internett. Nå blir det derimot bedre tider og fortset...

Oppsummering dag 1 Rago Nasjonalpark (opp-ned)

Vi oppsummere første dagen i Rago Nasjonalpark. (beklageligvis har vi filma opp-ned)

Rago nasjonalpark dag 1

Vi startet ferden fra Ballangen tidlig morgen og kjørte sørover mot Nordfjorden. Etter en fin fergetur fra Skarberget til Bognes kjørte vi til oppkjøringen mot Rekvannet hvor vi parkerete bilen. Gr...
Raymond Johnsen

38, Tromsø

En livsglad person som er pappa til Nora og har en forkjærlighet til friluftslivet.